Save the date: 23/11/2018 – insights on 50+marketing by Dirk Schyvinck

Wij, marketeers, zijn gewoon om de markt te segmenteren. En vaak op leeftijd. Alleen: we zien zo graag jongeren en jong volwassenen in onze mediaplannen. Maar daarmee laten we te vaak een krachtige en kapitaalkrachtige doelgroep liggen. We houden niet zo van begrippen als ‘senior’ of ‘oud’. We zitten echter midden een generatieswitch.

Vandaag zijn de vijftigplussers niet ‘out’ zoals vorige generaties ouderen. Ze hebben geld, ze besteden het en nemen volop deel aan het leven, in werk en vrije tijd. Ze luidden meteen ook het begin van een andere kijk op het leven in. Een leven waarbij we naar de 100 jaar gaan, zal er totaal anders uitzien. Voor oud maar zeker ook voor jong.

Kom op 23 november bij Roularta in Zellik luisteren naar Dirk Schyvinck, marketeer en socioloog die er een boek over schreef. Hij geeft dan een exclusieve visie op deze nieuwe doelgroep en de manier waarop adverteerders er best mee communiceren.

13.09.18